مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش وردپرس

دوره آموزش وردپرس به شما می آموزد که بدون نیاز به برنامه نویسی یا حتی یک خط کد نویسی یک وب سایت یا یک فروشگاه اینترنتی با امکانات فوق حرفه ای و قدرتمند با توجه به ایده و علاقمندی و کسب و کار خود راه اندازی و مدیریت کنید و آن را به درآمد بالایی برسانید.

در دوره کامل آموزش وردپرس تمام جزئیات نصب، اجرا، مدیریت، سئو و امنیت یک سایت وردپرس بصورت کاملا عملی آموزش داده میشود تا هر کسی بعد از اتمام این دوره بتواند سایت خود را راه اندازی و مدیریت و از آن کسب درآمد کند.


آموزش وردپرس از صفر تا صد

آموزش وردپرس از صفر تا صد یکی از بهترین و کامل‌ترین دوره‌ها در حوزه راه اندازی سایت با وردپرس است که شما پس از گذراندن این دوره به‌راحتی بدون کدنویسی می‌توانید هر نوع وب سایت وردپرسی مثل: خبری، شخصی، شرکتی، خدماتی، فروشگاهی، همکاری در فروش و غیره … را راه اندازی و کسب درآمد نمایید.

آیا می خواهید یک سایت وردپرس را به شیوه درست راه اندازی کنید؟ ما می دانیم که راه اندازی سایت می تواند به خصوص هنگامی که شما اطلاعات کافی از وردپرس و مباحث فنی و تخصصی آن ندارید، یک فکر وحشتناک باشد.

در آموزش وردپرس از صفر تا صد ما از صفر و بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای طراحی سایت با وردپرس را به شما میاموزیم و با توجه به کارگاهی بودن کلاس وردپرس، شما گام به گام سایت خود را طراحی خواهید کرد و در پایان دوره نیز می توانید از آن رونمایی کنید.

همانطور که اشاره شد یادگیری وردپرس برای تمام افرادی که در دیجیتال مارکتینگ قدم گذاشته اند، لازم و ضروری است از این رو قصد داریم با برگزاری کلاس آموزش صفر تا صد وردپرس در این امر با شما سهیم باشیم.


تگ ها :   آموزش وردپرس
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده