مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بک لینک های بد را از وب سایتتان پاک کنید

بک لینک بی کیفیت

بک لینک بد و یا بک لینک بی کیفیت موضوعی است که اغلب توسط کاربران ما طرح می شود. وب سایت هایی که به اشتباه بک لینک های بد از شرکت های فروشنده بک لینک خریداری کرده اند و تقریبا تمام رتبه خود را از دست داده اند و برای آنالیز سایتشان به ما مراجعه می کنند بنابراین در این پست ما فراتر از سئو و بهینه سازی سایت می رویم و در مورد لینک های بد برای وب سایت های شما عزیزان توضیح می دهیم.

 

اگرچه خرید لینک های بد ممکن است شما را در کوتاه مدت برنده کند، اما در پایان هنگامی که گوگل می فهمد نتیجه معکوس خواهد داد. لینک های غیر طبیعی نشان می دهد که وب سایت شما ممکن است کیفیت و یا محتوای به اندازه کافی جالب برای لینک دهی مناسب خود را نداشته باشد. در پایان این مقاله آموزش سئو سایت، ما یک راه برای گرفتن بک لینک طبیعی بدون خرید بک لینک را می آموزیم.

چگونه بک لینک های بد را پیدا کنیم ؟

 تفاوت اصلی بین بک لینک خوب و بد، کیفیت وب سایتهایی است که لینکمان را در آن قرارمی دهیم می باشد. گاهی اوقات تشخیص بک لینک بد بسیار آسان است. اما گاهی اوقات نیاز به بررسی دارد زیرا می تواند تاثییر منفی در وب سایت شما داشته باشد.

چندین نوع دسته بندی از بک لینک های بد وجود دارد.

لینک از وب سایتی که فقط برای لینک سازی جهت سئو راه اندازی شده است

 اگر وب سایتی دارای یک تن از مقالاتی که فاقد تمام انسجام می باشند و صرفا این وب سایت به منظور ارتباط با وب سایتهای دیگر راه اندازی شده باشند.

لینک های بیش از اندازه متنی

  به طور کلی فرض کنید تعدا زیادی بک لینک  متنی با نام وب سایت شما از وب سایت های دیگر به سمت وب سایت شما آماده است، و از url شما استفاده شده است. اگر وب سایت های زیادی لینک دادن به وب سایتی با یک کلمه کلیدی مشخص مثلا شرکت ما انجام دهنده خدمات خاصی است بسیار مشکوک است و زنگ های خطر گوگل به صدا در میاید. باید از لینک دهی طبیعی استفاده کنید.

لینک های درونی بد در میان متون تکراری

  معمولا وب سایت هایی هستند که فقط برای لینک دهی طراحی شده اند و درون آن محتواهایی است که هیچ معنی ندارند یا از وب سایت های مرتبط برداشته شده اند. برخی از شرکت های کلاه سیاه سایت هایی با موضاعات مختلف راه اندازی میکنند و آنها را به عنوان لینک مرتبط و لینک با کیفیت می فروشند. دراکثر مواقع گوگل پاندا به این سایت ها ضربه می زند و آن را یک بک لینک بی کیفیت برای شما محسوب می کند و مطالب تکراری نشانه ای از کیفیت پایین در بسیاری از موارد است، چیزی که گوگل پاندا به آن می پردازد.

چگونه لینک های بد را از بین ببریم؟

 حال که ما یک ایده کلی از وب سایتهایی که نباید در آنها لینک دهیم بدست آوردیم حالا باید از شر آن ها خلاص شویم. به طور کلی ما چندین راه برای غیر فعال کردن این لینک ها داریم تا رتبه گوگل شما آسیب نبیند.

  1. یک راه حل آسان این است که اطلاعات تماس صاحب وب سایت را پیدا کنید و از او بخواهید لینک شما را از سایتش حذف کند.
  2. خلاص شدن از شر دامنه و همه چیز را دوباره شروع کنید. اگر ارزش سرمایه گذاری برای پاک سازی سایت شما بیشتر از راه اندارزی مجدد ان است از شر دامنه خود خلاص شوید البته در صورتی که گوگل به وضوح شما را برای پنگوئن، پاندا و بیشتر از حد مجازات کرده باشد.
  3. اگر شما لینک های بد بسیاری دارید و میخواهید از شر آنها خلاص شوید و مدیران سایت ها به تماس شما پاسخ نمی دهند برای حذف لینکتان شما می توانید از حذف لینک استفاده کنید. اساسا به گوگل درخواست می دهید که در هنگام ارزیابی شما این لینک ها را در نظر نگیرد.

حالا چیزی که من باید به شما در مورد آن هشدار دهم این است که شما احتمالا ترافیک وب سایتتان را از دست خواهید داد. وب سایت شما لینک های بسیاری را از دست داده است و کاربران کمتری به سایت شما مراجعه می کنند. حال این سوال پیش میاد افت ناگهانی در لینک دهی مضر است یا نه؟ بله ترافیک شما پایین خواهد رفت و معلوم نیست چند مدت طول بکشد و این فرایند طولانی است و مراحل بسیاری دارد و به زمان احتیاج دارد. با این حال یک راه برای سرعت این فرایند وجود دارد.

منبع: اف تی سنتر

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده